czwartek, 18 stycznia 2018

DZIEŃ BABCI I DZIADKA -- Nasz pomysł na prezent + kartki do pobrania --

21 i 22 stycznia 2018 roku zbliżają się wielkimi krokami! Dla nas jest to pierwszy raz, kiedy nasi Rodzice będą obchodzić to Święto. Dlatego postanowiliśmy obdarować Ich czymś wyjątkowym. 

Zauważyłam, że "kolekcjonują" zdjęcia swojej pierwszej Wnuczki i zatapiają w nie oczy niemal codziennie (i domagają się na bieżąco tych aktualnych fotografii!). W związku z tym, wymyśliłam, że stworzę dla Nich Foto Kalendarz na nowy Rok, w którym rolę główną zagra Mała Księżniczka! I tak powstał "Melusiowy Kalendarz 2018". 








Pod poszczególnymi datami w kalendarzu umieściłam adnotacje z ważnymi dla Naszej Rodziny datami. Dzięki temu, nie zapomną o niczyich urodzinach, imieninach czy rocznicach.    

Oprócz prezentu, przygotowałam dla naszych Dziadków - Kartki. 
Grafiki przewodnie stworzyłam przy pomocy farb akwarelowych. Gdy moje malunki były już suche, zeskanowałam je i dowolnie używałam na kartkach.


















Z tej okazji przygotowałam także coś dla Was! Aby umilać Dzień waszych Dziadków, możecie użyć moich autorskich grafik i stworzyć własne laurki! Albo skorzystać z gotowych, które wystarczy jedynie wydrukować, wyciąć i zapełnić życzeniami. 


Możecie je pobrać tutaj (grafiki są w dwóch formatach: JPG oraz PSD, gotowe kartki: JPG).
Dostępne do użytku prywatnego.







A jakie Wy macie pomysły na prezent z tej okazji?

Życzymy Wam, abyście mogli spędzić ten Dzień ze swoją Babcią i Dziadkiem, obdarowując Ich przede wszystkim milionem uścisków 😊












 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz