środa, 10 stycznia 2018

GRUDNIOWNIK 2017'




Grudzień już się skończył, ale przychodzę z jeszcze jednym (obiecuje, że już ostatnim 😉) wpisem z tego miesiąca. 

Chciałabym pokazać Wam nasz pierwszy "GRUDNIOWNIK"! Ogromnie spodobała mi się idea tych grudniowych pamiętników. W 2017 roku, trochę za późno zaczęłam realizację mojej wizji, dlatego ostatecznie wyszedł on w "mini" wersji. Zaledwie kilku stronicowej. Ale samo tworzenie grudniowego albumu przysporzyło mi niesamowitą frajdę 😍 Tym bardziej, że Boże Narodzenie 2017' było pierwszym, jakie spędziliśmy już w Trójkę i chciałam mieć wyjątkową pamiątkę z tego czasu! 








Przygotowanie ostatnich stron, nagrałam i pokazuję moje poczynania w filmie poniżej. Zapraszam do obejrzenia!





Ciekawa jestem czy słyszeliście o tej formie kolekcjonowania wspomnień? Koniecznie dajcie znać! A jeśli tworzycie własne "Grudniowniki", proszę podlinkujcie fotki swoich Albumów.



Pozdrawiam!


 



1 komentarz: