poniedziałek, 7 grudnia 2015

#7 Pomysły na Prezenty cz.1






Hej:) 

Przeglądając internet w poszukiwaniu inspiracji na świąteczne prezenty, sprawdziłam co ma mają do oferowania Producenci biżuterii, którzy są popularni, ale kojarzą się na pierwszy rzut oka z wysoką ceną. Mimo pierwszej myśli, "za drogo", przejrzałam kilka stron i poniżej wybrałam kilka przedmiotów. Moim głównym kryterium była cena - nie zbyt wysoka. Zaczęłam od rzeczy do 50 zł., następnie 100 zł. i więcej. Poniżej zdjęcie wraz z linkami do stron Producentów.


APART, Kolczyki Srebne, (Nr. produktu AP122-2957), cena 39 zł. 
Zdjęcie pochodzi ze strony apart.pl


WKruk, Pierścionek Srebny z cyrkoniami (Nr. produktu SCW/PC094),
Cena 79 zł.
Zdjęcie pochodzi ze strony wkruk.pl


WKruk, Pierścionek srebny, z kamieniami - markasyt, (Nr. produktu: SHF/PS014)
Cena 89 zł.
Zdjęcie pochodzi ze strony wkruk.pl


APART, Spinki ze stali szlachetnej, (Nr. produktu AZ121-8691)
Cena 119 zł.
Zdjęcie pochodzi ze strony apart.pl

APART, Bransoletka złot, (Nr. produktu:AP120-1370)
Cena 199 zł.
Zdjęcie pochodzi ze strony apart.pl
TOUS, Pierścionek Tous Motif, (Nr. produktu dla rozmiaru 12: 414935500),
Cena 299 zł.
Zdjęcie pochodzi ze strony touspolska.pl




Dodatkowym plusem jest to, że większość Producentów "dorzuca" eleganckie opakowanie. Idealnie pod choinkę :)

To, co jest powyżej akurat mi się podoba. Jednak na każdej z tych stron możemy znaleźć biżuterię dla kobiet i mężczyzn w różnych cenach, a przede wszystkim w tych niewielkich - ok. 50 - 100 zł. Czyli wydaje mi się takich w miarę przystępnych. Jednak zdaję sobie sprawę, że każdy z nas inaczej zdefiniuje "przystępną cenę" - dla jednej osoby będzie to 50 zł, innej - 119 zł, a jeszcze inna zainteresuje się moją ostatnią propozycją za 299 zł. 

Teraz pytanie do Ciebie: co myślisz o takim prezencie? Czy któraś propozycja trafia w Twój gust? Ja, jak tylko mogłabym - kupiłabym to wszystko dla siebie:) 


   aga

*wpis niesponsorowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz