poniedziałek, 11 grudnia 2017

#11 BLOGMAS 2017 -- DIY na patyku --











Witam!

Mamy kolejny poniedziałek i tylko dwa tygodnie do Świąt Bożego Narodzenia!
Dzisiaj w końcu pokażę Wam efekty moich ostatnich działań 😉 Koniecznie dajcie mi znać co o nich myślicie!













11 okienko w Beauty Kalendarzu skrywało separator do palców u stóp. Chyba wieczorem zrobię sobie małe spa 😉 Z kolei w słodkim Kalendarzu znalazłam dziś czekoladową bombkę.








W naszym holu, na jednej ze ścian wisi duże białe lustro. Swoją drogą uwielbiam je! Pan Mąż sprezentował mi je, gdy byłam pod koniec ciąży (tak, tak... duuuuże lustereczko wtedy potrzebowałam 😆). Obok stoi, także biała, szafka na buty. W momencie kiedy lustro zawisło na tym miejscu - wiedziałam co tam zrobię w okresie bożonarodzeniowym! I tym oto sposobem, mam własne, autorskie DIY "na patyku" - przyjęłam taką nazwę roboczą i... już taka zostanie! Żadna inna mi nie pasuje 😅

Kawałek drewnianego patyczka, sznur znaleziony kilka miesięcy temu w jednym ze sklepów z cudami, metalowe łyżwy (przepadłam dla tej dekoracji!), kilka dzwoneczków zawiązanych na dratwie, lampki choinkowe - wybrałam te bardzo jasne, myślę, że przez to fajnie współgrają z otoczeniem oraz kilka  minut pracy.

A poniżej efekty pracy!


























Co można zrobić z filcu na choinkę? Poniżej propozycje, które znalazłam w sieci!
*link - po kliknięciu w zdjęcie przenosi do strony, z której ono pochodzi 
































Blog Aliny, to moje okrycie tegorocznego #Blogams'a! Tematyka trafia idealnie w moje zainteresowania. Z pewnością będę tam wracać! "i am a she wolf" to miejsce, które już dobrze znam. W tym roku Klaudia nagrywa Vlogmas! Podsyłam wam link TU. Koniecznie sprawdźcie! Ja muszę nadrobić kilka filmików 😉 Autorka Bloga "Zmieniony Rytm" to kolejna Osoba, która także była z nami w zeszłym roku podczas naszego blogowego wyzwania! Polecam 😉







Mam nadzieję, że Wasz poniedziałek jest równie produktywny i miły jak mój 😉

Do jutra!





 





 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz