środa, 11 stycznia 2017

PEREŁKI GRUDNIA 16'















W grudniu byłam bardzo zabiegana. W tym wszystkim nie zwracałam zbytnio uwagi na rzeczy, które przypadły mi gustu. Które wyjątkowo często miałam w rękach. Dlatego spędziłam teraz sporo czasu na zastanawianiu się i analizowaniu, co najczęściej kosmetycznego używałam w minionym miesiącu. 

Po przeglądnięciu zdjęć w telefonie, z pewnością muszę tu zacząć od lakieru hybrydowego do paznokci, który mam już kilka miesięcy, ale dopiero od końca listopada używałam bardzo intensywnie. Kolor to "My Love" numer 026, marki Semilac (KLIK). 

Drugi kosmetyk, który wyjątkowo przypadł mi do gustu to korektor w sztyfcie od Catrice "Allaround" w odcieniu 020 Vanilia (KLIK).

W grudniu wiele czasu poświęciłam na różnego rodzaju świąteczne projekty DIY. W wielu z nich wykorzystywałam stemple. Okazał się to prosty, szybki a zarazem efektowny sposób dekorowania papieru. 

Ostatni mój grudniowy ulubieniec to zapach "Italian Christmas Biscotti" od Yankee Candle. 

Co w grudniu przykuło waszą uwagę?






        


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz