poniedziałek, 18 maja 2015

#Test: lakier do paznokci

Cześć!

W ciągu ostatnich dni trochę popróbowałam trzech nowych lakierów z Avon'u, z serii "Color Trend". Miałam już kilka lat temu chyba jeden lakier z podobnej serii, jednak wtedy jakoś mnie nie zauroczył. Nie był trwały, szybko się zdzierał. Od lat używam głównie lakierów z "Maybelline". Tym razem może to ciekawość i skusiłam się na trzy kolory: Scene, Rare, Juicy.



Cena każdego to ok. 6 zł. Blisko już do lata 2015', a że mój slogan od roku brzmi: "idziemy w kolor", więc pomyślałam: why not?!
Pierwszy jest w "szarym" kolorze. Wiadomo;)



Drugi to kolor pomiędzy beżem, a jasnym brązem.



Ostatni jest "owocowym" letnim kolorem:) 



Pomalowałam paznokcie w sobotę. Lakiery wytrzymały przygotowania obiadu i zmywanie naczyń. Poniedziałek w ciągu dnia również dały radę. Myślę, że za te pieniądze, taki produkt powinien wytrzymać do trzech dni.



Szczerze jestem trochę w szoku, ponieważ sprawdzają się wszystkie trzy świetnie. Po nałożeniu pierwszej warstwy musimy zaczekać aż dokładnie wyschnie. Po dwóch warstwach efekt jest naprawdę super. Chyba znalazłam coś naprawdę fajnego :) Z czystym sumieniem mogę polecić!!




Czy któraś z Was również używała jakieś lakiery z Avon'u? Jakie są Wasze odczucia? Czy jednak polecacie jakieś inne firmy? Podzielcie się w komentarzach swoimi "pewniakami":)


Udanego tygodnia:)

aga





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz