piątek, 16 marca 2018

WIELKANOC 2018 -- Kartki wielkanocne -- DO POBRANIA





Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych oraz tego, że jestem tradycjonalistką i uwielbiam drobnostki, przygotowałam kilka kartek wielkanocnych, które z łatwością możecie ZA DARMO  pobrać, wydrukować i wysłać swojej Rodzinie i znajomym z życzeniami. 
















Kartki powstały już jakiś czas temu w mojej głowie, następnie przeniosłam moje pomysły do szkicownika, ponieważ chciałam wykorzystać własne grafiki. Może nie są idealne, może trochę przerysowane, bez super elementów, ale z pewnością oryginalne! Mogę Was zapewnić, że nikt nie zdobędzie takich w żadnym innym miejscu! 

Smuci mnie fakt, że w Polsce tradycja wysyłania życzeń w formie kartek zanika. Wydaje mi się, że niemal wszyscy, w tym celu, wysyłają dziś SMS'y, e-mail'e, wiadomości w portalach społecznościowych. Owszem jest to szybka forma kontaktu a większość z nas liczy na równie szybki odzew ze strony odbiorcy. 

Podobnie pracownicy Firm. Wolą iść drogą darmową i najszybszą z możliwych w kontakcie z Klientami. A jednak wysyłaniem tradycyjnych kartek, możemy sprawić, że nasi klienci poczują się docenieni, niezszeregowani z pozostałymi. Takie działania firmy mogą budować pozytywne relacje z nimi, a na przestrzeni czasu jest to bardzo procentujące działanie. Zyskujemy lojalnych klientów. 







Do Wielkanocy zostały już tylko 2 tygodnie, więc nie wiele i to najwyższa pora, aby wysłać życzenia! Jestem pewna, że wysłane teraz kartki, dojdą na czas! 

A tutaj, KLIKAJĄC w link poniżej, możecie POBRAĆ  kartki i już teraz zabrać się za ich wysyłanie! 
(Kartki są zapisane w formacie PDF, wielkość strony wydruku to A5)










Życzę udanych przygotowań do Wielkanocy!


 



1 komentarz: