środa, 6 grudnia 2017

#6 BLOGMAS 2017 -- Drogi Mikołaju.. ---











Dzień dobry!
Mam nadzieję, że odwiedzi Was dzisiaj Święty Mikołaj!
Sama jestem ciekawa czy o mnie nie zapomni 😏














Dziś w Kalendarzu adwentowym od Thorntons znalazłam słodką bombkę a Technic obdarował mnie strugaczką do kredek 😋











... czyli moja "GWIAZDKOWA WISHLISTA"

Kilka rzeczy, które chciałabym ja, ale także kilka takich rzeczy, które mogą być dla Was inspiracją w wyborze prezentów dla swoich bliskich. Więc, przechodząc do sedna, co ja bym to chciała?!


Z racji, że zrobiłam się bardziej "biżuteryjna", myślę nad nowymi kolczykami. Mam kilka srebrnych par, ale chciałabym coś ze złotem. Wpadły mi w oko już dawno, kolczyki od Pandory (KLIK). Bardzo przypadł mi także do gustu pierścionek z serduszkiem (KLIK) oraz naszyjnik z otwieranym medalionem (KLIK), oczywiście w kształcie serca.
Woda toaletowa Chloé Signature (KLIK). 
I coś kreatywnego - książka o kalografii oraz kolejne pozycje o "hyggowaniu".



Zdjęcie pochodzi ze strony PANDORA  (KLIK)


Zdjęcie pochodzi ze strony PANDORA  (KLIK)


Zdjęcie pochodzi ze strony sklepu  PANDORA  (KLIK)


Zdjęcie pochodzi ze strony sklepu SEPHORA (KLIK)




Zdjęcie pochodzi ze strony empik (KLIK)


Zdjęcie pochodzi ze strony empik (KLIK)



A jakie są wasze życzenia do Mikołaja?









W środę znów będę polecać kolejne inspiracje z internetu! Tym razem pomysły na dekoracje drzwi naszych domów! Mowa tu o wieńcach bożonarodzeniowych, które stają się coraz bardziej popularne. W sieci możemy znaleźć miliony, niebanalnych opcji takich dekoracji.
Standardowo: link do strony - po kliknięciu w zdjęcie.


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest



Które z tych wieńców, najbardziej przypadły Wam do gustu? Robicie taką dekorację na drzwi? A może kupujecie już gotowe? Dajcie znać!












Diamentowe myśli” to miejsce w sieci, które należy do kreatywnej Oli! Żaneta z „Uśmiechnięte Oczy” pisze o kosmetykach, podróżach, ale przepadłam nad Jej „rozmówkami” ;) Polecam!







Koniecznie dajcie znać jak Wasze tegoroczne Mikołaje! I nie zapomnijcie, że super jest także być takim Mikołajem i obdarowywać innych 😊

Do jutra!





 





 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz