środa, 20 grudnia 2017

#20 BLOGMAS 2017 -- DIY Świąteczny Flower Box --








Cześć!

W zwyczaju mam mawiać: "środa minie - tydzień zginie"! Nawet się nie obejrzymy, a będzie już Wigilia 🎄













W kalendarzach adwentowych znalazłam lakier do paznokci ze złotym brokatem od Technic i czekoladowego pieska.









Kwiaty. Klasyczny podarunek. Może mieć różną postać. Bukiet świeżych kwiatów, roślina w doniczce, kwiaty papierowe.
W tym roku z okazji kilku tzw. "christmas party" postanowiłam samodzielnie przygotować bukiety. Ale zrobiłam to w postaci, ostatnio bardzo modnego, "flowers box'a".












Co myślicie o bukiecie żywych kwiatów w takiej postaci?









Poniżej inne kwiatowe inspiracje, które możemy wykonać dla dekoracji naszego świątecznego stołu.
*link - po kliknięciu w zdjęcie przenosi do strony, z której ono pochodzi 



Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest




Źródło: Pinterest













Czy nasi czworonożni Przyjaciele piszą listy do Świętego Mikołaja? Przekonacie się na Blogu "Dama w Błocie"! A jeśli szukacie instrukcji makijażowych - Ola z Bloga "Malowane Oczy" tłumaczy krok po krok, jak i co. "Addele world" to kolejny Blog w tegorocznej edycji #Blogmas, który był z nami w 2016 roku.







Kiedyś kwiatów nie lubiłam. Teraz uwielbiam! A jak to jest z Wami?
Miłej środy 😉












 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz