piątek, 15 grudnia 2017

#15 BLOGMAS 2017 -- Wigilijne Menu --









Cześć!

Nie mogę uwierzyć, że do Bożego Narodzenia 2017' zostało tylko 10 dni!












Okienka z numerem 15 to błyszczyk do ust od Technic i czekoladowy prezent.





Kilka dni temu publikowałam moje "pomocne listy"(KLIK). Ja już wtedy uzupełniłam moją listę zakupów i rozplanowałam zadania jakie sobie postawiłam do zrealizowania przed Świętami. Teraz przyszła pora na ostateczne podsumowanie i ustalenie menu na Wigilię.

Dlatego przygotowałam i udostępniam dla Was do pobrania listę MENU na tegoroczne Boże Narodzenie. Wystarczy kliknąć w link poniżej, pobrać, wydrukować, uzupełnić i gotować, piec!








U nas jest mocno tradycyjnie. Staram się przygotować 12 potraw. A jak to wygląda u Was? Która potrawa to wasza ulubiona?









Jeśli już mowa o MENU na Święta Bożego Narodzenia, znalazłam kilka przepisów, z kilku Blogów, które chciałabym wypróbować w tym roku. Zostawiam Wam linki, poniżej!


Zdjęcie pochodzi z Bloga smacznapyza.blogspot.com

  • Pieczony filet z indyka w glazurze miodowej z sosem sojowym KLIK
  • Tradycyjna zupa grzybowa KLIK
  • Kapuśniaczki KLIK
  • Śledzie pod pierzynką KLIK
  • Paszteciki drożdżowe z kapustą i grzybami KLIK

+ sprawdzam przepisy z Blogów biorących udział w #Blogmas2017! Myślę, że z nich coś jeszcze dojdzie do mojego świątecznego MENU 😉











"Oli Loli New Life" jest z nami już drugi raz podczas #Blogmas! Podobnie jak "Praktycznie Kosmetycznie". "My World by Dagmara Rek" to Blog tytułowej Dagmary, na którym znajdziemy coś o kosmetykach, modzie, ale także o coś o kuchni i wystroju mieszkania Autorki.






Dziś piątek, więc życzę Wam Kochani udanego weekendu!













 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz