piątek, 1 grudnia 2017

#1 BLOGMAS 2017 -- Rozkład jazdy! --



















Witam!

Cieszę się, że tu Jesteś i możemy rozpocząć wspólne odliczanie dni do najbardziej magicznego czasu w roku! Mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić i co najważniejsze - przygotujemy się jak tylko najlepiej potrafimy, do Świąt Bożego Narodzenia. 

Przez kolejne 24 dni (ale także do końca grudnia!) na Bez Cukru, będą pojawiać się codzienne wpisy. Niemal każdy będzie wokół tematyki świątecznej. Codziennie chciałabym motywować Cię do działania! Przekazać Ci dawkę energii i inspiracji. Pokazać jak przebiegają moje przygotowania do Świąt, moje DIY. 

Codzienne pokażę Ci kilka Blogów, które tak samo ja, biorą udział w akcji #Blogmas2017! Jeśli i Ty prowadzisz Bloga, jak My uwielbiasz przygotowania do Świąt i same Święta Bożego Narodzenia, nie czekaj i przyłącz się do nas na FB (link). Milena, pomysłodawczyni naszego wyzwania, już drugi rok z rzędu, organizuje #Blogmas oraz #ChristmasChallenge! Dzięki temu wyzwaniu, możesz poznać wiele ciekawych miejsc w sieci oraz ich niesamowitych Autorów.

Na co czekamy??

ZACZYNAMY WSPÓLNE ODLICZANIE! 






...i w tym roku mam dwa 😍
Beauty Kalendarz adwentowy, który wybrałam na ten rok to Kalendarz od marki Technic: MAKE-UP MANSION COSMETIC ADVENT CALENDAR. Pisałam o nim TUTAJ

Drugi, zawierający słodkości, to Kalendarz adwentowy od Thorntons, The Snowman and the Snowdog. 











W pierwszym dniu #Blogmas2017 zaczynamy od ozdób na paznokcie od Technic i słodką czekoladką z podobizną Mikołajowego czworonoga!







Pierwszego grudnia w akcji #Blogmas2017 chciałabym polecić Ci radia internetowe, ale takie, które są nastawione w kierunku Bożego Narodzenia!

Kliknij w czerwoną bombkę poniżej, a przeniesie Cię na stronę Radia Samego Mikołaja! 




Teraz możemy czytać i wsłuchiwać się w świąteczne hity!




Obok z kolei, link do strony z innymi świątecznymi stacjami radiowymi.








Fotografia zaczyna być moim nowym hobby. Odkąd na Świecie pojawiła się moja Mała Modelka, chcę doskonalić moje umiejętności w tej sferze. Dlatego pomyślałam, że taki challenge może być ku temu doskonałą okazją.

Co drugi dzień będę publikować tutaj zdjęcie w określonej tematyce. Milena przygotowała dokładną listę zadań w tym wyzwaniu. Dzisiaj zaczynamy od czegoś czerwonego!

Zastanawiając się nad tym, co takiego czerwonego mogę uwiecznić na zdjęciu, z pomocą przyszła mi Moja Mała Córcia 😊 Mam totalnego fioła na Jej punkcie i zakochuję się w sekundę w coraz to nowszych, dziewczęcych ubrankach! A poniżej nasza propozycja na świąteczną stylizację dla Małej Damy 😍












Już tradycyjnie, tak jak w poprzedniej edycji i teraz, polecam Ci Uczestników #Blogmas2017






Milena z bloga "Make Life Perfect" jest autorką nie tylko Bloga, ale pomysłodawczynią i koordynatorką Akcji #Blogmas2017. Na swojej stronie publikuje recenzje kosmetyków, zapachy świec (tu jak nikt inny kogo znam - jest na bieżąco z nowościami od Yankee Candle, które kocham!). Prowadzi także kilka serii, m.in. miesiąc w zdjęciach, ulubieńcy. Musisz koniecznie przejrzeć Bloga Mileny! Jestem pewna, że tak jak ja, będziesz systematycznie tam wracać!

"Kosmetyki moim życiem" to Blog młodej Mamy, która pisała głównie o kosmetykach, ale rozszerzyła tematykę, dzięki czemu jest tu z nami! 

Autorka "Blond Love" była z nami także rak temu na #Blogmas2016. Bardzo podobał mi się Jej propozycja makijażu na specjalne okazje, jakie wtedy zaprezentowała. Ciekawa jestem propozycji na ten rok!





To już wszystko w pierwszy dzień naszego wspólnego odliczania do Świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że mój format przypadł Ci do gustu i widzimy się jutro! 











 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz