sobota, 1 lipca 2017

PHONE MIX #6






























CZERWIEC 2017'
30 dni, które u mnie wypełnione były małymi podróżami po Szkocji. W minionym miesiącu wykorzystałam piękną pogodę maksymalnie! Odwiedziliśmy miasteczko St. Andrews, położone nad morzem północnym. Piękne plaże, dobre restauracje i mnóstwo fajnych miejsc do zobaczenia. Znalazłam tam mój wymarzony, szary samochodzik;) W czerwcu miałam fazę na domowe wypieki. Bułeczki drożdżowe z rabarbarem wiodły u nas prym. Było także wielkie zmęczenie po długich spacerach. Miesiąc uciekł mi podobnie jak kilka poprzednich. Wydarzyło się mnóstwo fajnych rzeczy i nadal się dzieje;) Lipiec zapowiada się równie ciekawie, na blogu już niedługo będą pojawiać nowe treści, mocno urozmaicone tematycznie. Zapraszam!

A jak Wasz czerwiec?











 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz