niedziela, 4 grudnia 2016

#4 BLOGMAS // SZUKAM INSPIRACJI

           





Cześć! Zaczynamy od zajrzenia w kalendarze adwentowe 😉










W kalendarzu adwentowym od Revolution, dzisiaj znalazłam "Strobe Balm", czyli rozświetlacz w kremie. Produkt, który z założenia powinien dodawać promienności cerze ( KLIK ). Mam jeden rozświetlacz jak do dotychczas. Ciekawa jestem jak ten się sprawdzi. Używacie w codziennym makijażu ten rodzaj kosmetyku? 







Gdzie szukacie inspiracji? Są jakieś rzeczy, typu DIY, które macie w planie wykonać? Szukałam w ostatnim czasie w internecie pomysłów na własny wianek na drzwi. W kilku sklepach widziałam naprawdę piękne, gotowe już, ale z takiego, który wykonam własnoręcznie, będę w 100% zadowolona. Poniżej kilka fotografii, które sprawiły, że w głowie już mam pewną wizję😉

Ale zanim się w nie wpatrzycie... Zapewne wiecie, że w UK jest wiele czasopism, które wychodzą o tym czasie roku. Dotyczą one tylko i wyłącznie Świąt Bożego Narodzenia. Wczoraj będąc na poczcie, po prostu zgłupiałam, gdy stanęłam naprzeciwko półki pełnej takich pism. Półka rozciągała się na kilka metrów i uginała pod ich ciężarem. Wśród edycji wspomnianych wcześniej, były także egzemplarze, które zostały wypuszczone jako inspiracja na Święta przez popularne pisma, np. ELLE i inne brytyjskie magazyny wnętrzarskie. Z czystej ciekawości wybrałam jeden. Pierwszy z środka bo trudno było mi się zdecydować... Do popołudniowej herbatki otworzyłam i przepadłam... Wcześniej miałam kilka, jak myślałam fajnych, pomysłów, ale teraz mam inne. Fajniejsze. Zaczytałam się mocno i chcę Wam pokazać, co mnie najbardziej zainspirowało.
Przede wszystkim pomysły na wianki zawieszone na drzwiach wejściowych! Następnie kolory wystroju wnętrz, np. kolory na choince. Co myślicie o modnej czerni? Czarne bombki? Ciekawe... A może tradycyjne ozdoby w czerwieni? Czy multikolor? Pastele?

Wszystkie poniższe fotografie pochodzą z magazynu "Your Christmas" edycja 2016 ( KLIK ).

































Mam nadzieję, że pomogłam choć trochę wyszukać rzeczy inspirujące i coś z tych zdjęć popcha Was do działania 😉







Kolejna dawka inspiracji! Ja tu szukam projektów DIY wianka, ale to co zrobiła Magda z Bloga "U Mamusi Muminka" przeszło moje wyobrażenia. Niby z niczego, bo czymże są zwykłe słomki do picia, ale efekt! WOW! Piękne wnętrza i więcej pomysłów na fajne, niedrogie dodatki do domu. Polecam gorąco! Fajne miejsce w sieci.


Wykładowca uniwersytecki może być spoko? TAK! Odwiedźcie Bloga "Mis Catalina", żeby to sprawdzić. Zdolna Pani Profesor, która pokaże Nam jak wykonać fajny projekt DIY, zabierze Nas do innego miejsca na kuli ziemskiej, przy okazji wprowadzi w świat roślin i pokaże swoje ulubione kosmetyki. Polecam stronę Kasi!



🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼



Jeśli znacie jakieś miejsce w internecie, które jest dla Was skarbnicą inspiracji - porzućcie linka! I koniecznie dajcie mi znać czy w Polsce także są magazyny nakierowane na Święta? Nie orientuję się w tym, a jestem ciekawa.

Życzę spokojnej niedzieli! 




    

1 komentarz: