piątek, 2 grudnia 2016

#2 Blogmas2016 // Szkockie witryny i światło







Drugi dzień naszego odliczania! Otwieram następne okienko w moich kalendarzach adwentowych z radością, niemal małego dziecka, swoją drogą czasem mam w głowie obrazy z dzieciństwa, gdy wszystko było proste i łatwe, a Boże Narodzenie miało dla mnie niesamowity, trochę tajemniczy wydźwięk, odbiegłam od tematu ;) A chciałam tylko powiedzieć, że uległam na całego tej magii! Czy tylko ja tak mam?! A to dopiero same przygotowania... Pamiętajmy o tym, aby przygotować nie tylko nasze domy ale także nas, w środku, na sercu. Tam najbardziej potrzebujemy poczuć całą magię Świąt.








W kosmetycznym Kalendarzu znalazłam dziś pędzelek do płynnych kosmetyków - podkładu, korektora. Od dłuższego czasu używam gąbeczek typu "Beauty Blender", ale wiadomo, że pędzli nigdy za wiele, więc znajdę zastosowanie. Jednak zweryfikuję przy najbliższej okazji, jak radzi sobie z nakładaniem podkładu. 





Wspomniałam wczoraj o dekoracyjnych planach na tegoroczne Święta. Natchnęło mnie ponownie gdy, zrobiłam sobie w ostatni weekend długi spacer po ulicy handlowej jednego ze szkockich miasteczek. Przejrzałam oferty różnych sklepów i przygotowałam listę zakupów. Chciałabym trochę zmienić nasze mieszkanie na okres Świąt. Poniżej mała dawka tego, co zobaczyłam na sklepowych wystawach, ale także kilka moich kadrów na świąteczne oświetlenie, które uroczyście zostało już zaświecone około 20 listopada. Dodatkowo dorzucam kilka innych zdjęć. Mam nadzieję, że zdjęcia będą dla Was sporą dawką inspiracji 😉 








































Uwielbiam takie klimaty. I te małe sklepiki, z tymi wszystkimi, pięknymi drobiazgami 😍





Jeśli szukacie opinii na temat kosmetyków, ale takich od Osoby, która z Kosmetologią jest związana nie tylko hobbystycznie, ale także zawodowo, polecam bloga " Bogny Program". 


Lubicie konkursy? To Blog "Czokomoreno" jest dla Was lekturą obowiązkową! A klimatyczne zdjęcia z podróży? Koniecznie Blog do przeglądnięcia!


Kosmetyki, makijaże, zdobienia paznokci - w dużym skrócie to znajdziemy na blogu "Joannaa Lifestyle". Zainteresowała mnie tutaj kreatywność Asi. Sama uwielbiam bawić się przy formatowaniu, ustawianiu, tworzeniu małych czy większych nowości na bloga, ale Jej realizacje są naprawdę bardzo dobre! Zaznaczam tylko, że Autorka bloga jest samoukiem.



🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼



W Szkocji ciepło.. W Polsce zima na całego! Gdy tutaj znów przyjdą przymrozki, muszę mojej Norce kupić jakiś sweterek lub psią kurtkę, ponieważ co rano "osiołek" się Jej włącza 😁  Nie jest zbytnio zadowolona na myśl o wyjściu na zewnątrz. Macie jakieś rady? Sposoby na wyciągnięcie "kanapowca" na wczesny spacer😉 

Miłego dnia 😘




    

1 komentarz: