niedziela, 11 grudnia 2016

#11 BLOGMAS // 4 PRODUKTY, KTÓRE UŁATWIAJĄ PIELĘGNACJĘ ZIMĄ














Witam niedzielnie! 
Mam nadzieję, że jesteście wypoczęci i gotowi na długie, niedzielne spacery i odpoczywanie? Ja tak!














MAKEUP REVOLUTION  w 11 dniu grudnia, serwuje mi kolejną szminkę do ust. Tym razem w kolorze fioletowym. Poprzedni róż nie był moim kolorem, ale ten powalił mnie na łopatki 😃 Na co dzień z pewnością nie, ale może na jakiś bal karnawałowy? Odcień z serii "Scandalous" w kolorze "Depraved". Co myślicie o niej?

















Pielęgnacja naszego ciała jest ważna, zwłaszcza przy niższych temperaturach. Myślę, że najlepiej wiedzą o tym te Osoby, które mają tendencję do przesuszania się skóry. Należę do nich. Dlatego, nie mogę ruszyć się z domu bez ochronnej szminki do ust i kremu do rąk. To są moje dwa największe problemy, które widać na pierwszy rzut oka. 

JAK Z TYM WALCZĘ? 

Do ust używam przeróżnych pomadek lub szminek, czasem są to produkty bezbarwne, czasem dające delikatny kolor, a innym razem mocno napigmentowane. Lubię szminki matowe. Dają extra efekt na ustach, ale mocno je przesuszają! Przed aplikacją takiego rodzaju pomadki - zdecydowana pielęgnacja wygładzająca i nawilżająca - to podstawa!

Aktualnie, już chyba od prawie dwóch lat, moim kosmetykiem numer 1 do ust jest pomadka z peelingiem od Sylveco (KLIK). Złuszcza, nawilża, zabezpiecza. Dla mnie produkt idealny! Muszę w końcu przetestować inne pomadki od Sylveco, ponieważ tej już zużyłam 4 lub 5 opakowań i cały czas skupiam się tylko na tym jednym ich produkcie.

Produkt numer 2, który u mnie ma wszechstronne zastosowanie, to najprostsza i jednocześnie najtańsza, maść z witaminą A (KLIK). Cena waha się pomiędzy 3 a 5 zł, do kupienia w każdej aptece. DO CZEGO UŻYWAM? Do ust, stóp, czasem i rąk, skóry całego ciała. Moim ostatnim odkryciem jest to jak działa na wysuszoną skórę stóp. Dosłownie wystarczy jedna aplikacja i skóra cały dzień trzyma nawilżenie. Używam tej maści już kilka lat i co jakiś czas, znajduję nowe zastosowanie. Jest to produkt, który jeszcze mnie zawiódł nigdy, Polecam. 

Do pielęgnacji skóry rąk, jakiś czas temu odkryłam "Serum do rąk i paznokci" marki "Cztery pory roku" (KLIK). Ten krem będzie moim ulubieńcem w grudniu! Wydajny, potrzebujemy aplikować niewielką ilość, dobrze nawilża i odżywia skórę dłoni. U mnie sprawdza się super!

W okresie jesienno - zimowym, skóra mojego ciała, która jest mega super sucha, wymaga mocniejszego nawilżania. Boję się nawet pomyśleć, jaka by była. gdybym po kąpieli jej "nie wysmarowała" różnymi mazidłami... Dobrze się u mnie sprawdzają masła do ciała z "The Body Shop" (KLIK). Aktualnie mam o zapachu mojito. Piękny cytrynowy zapach. Jednak przed każdym balsamem, zwłaszcza w chłodne dni, po kąpieli oliwka nawilżająca to chyba już będzie standardowy wymóg  mojej skóry (nadal używam tej od Sylveco, o której pisałam TU KLIK). 

To wszystkie produkty do zimowej pielęgnacji, po które sięgam najczęściej. Macie jakieś swoje perełki do suchej skóry? Dajcie koniecznie znać! 















Blog Ani to kosmetyki. Jak sama Autorka pisze o sobie jest zakupoholiczką i lakieromaniaczką, co widać na jej stronie 😉 Koniecznie sprawdźcie wpisy z serii #Blogmas2016, ponieważ Ania na swoim blogu "Annapoint" otwiera kolejne okienka z kosmetycznego kalendarza adwentowego od Douglas!












"Kuferek Lenki" skrywa wiele cennych informacji i opinii o kosmetykach i nie tylko! Bardzo podoba mi się wpis na tej stronie o tym, za co Autorka kocha zimę! Zobaczcie.


Trzeci Blog na dziś to "Makijażowy Świat Sylwii".Treści tam zawarte są niesamowite! Autorka ma ogromny talent! Koniecznie sprawdźcie charakteryzacje w jej wykonaniu! Ja pozostanę w tym miejscu nieco dłużej 😉



🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼

Leniwa niedziela! Dziś mam zamiar odpocząć i poza długim spacerem, robić nic 😉 a jak Wy spędzacie ten dzień?


















    

2 komentarze: