sobota, 10 grudnia 2016

#10 BLOGMAS // PIERWSZE ZAKUPY




Sezon zakupów przedświątecznych uważam za otwarty! Pokażę Wam co nabyłam w ostatnim czasie, jednak nie jest to wszystko, co mam na liście zakupów. Zanim jednak "home decor haul" - Kalendarz adwentowy!











Dziesiątego dnia odliczania do Bożego Narodzenia, w Kalendarza adwentowym od MAKEUP REVOLUTION, znlalazłam pojedynczy cień do powiek w kolorze "paper luxe". Jasny, delikatny odcień, idealnie nadający się jako baza pod inne. 

















Mam już gotową listę zakupów. Teraz muszę jedynie przejść do jej realizacji. W ostatnich dniach zaczęłam wybierać kilka rzeczy, którymi chcę uzupełnić nasze szkockie mieszkanie. Chcę wprowadzić kilka zmian w kuchni, sypialni i na tegorocznej choince. Taką srebrną, dzwoniącą gwiazdę, pamiętam z zeszłego roku z TK MAXX'a. Wtedy nie zdecydowałam się na jej zakup, ale w tym roku doszłam do wniosku, że jest to ozdoba na lata i nadal siedzi mi w głowie. Nowe podkładki na stół. Poprzednie miały już kilka lat. Nowe w motywie lekko jesiennym, ale będą pasowały do innych dodatków w kuchni. Poduchy na krzesła. Marzyły mi się już od dwóch lat. Teraz mam. Pościel. Jest to rzecz w domu, która po jakimś czasie ulega zniszczeniu i spraniu. Musiałam uzupełnić "magazyn", więc padło na ciepłą, zimową, w świątecznych barwach. Kubki. To chyba mój najczęstszy zakup do domu... Nie potrafię tego wyjaśnić, ale masowo rozbijam kubki. Zastanawia mnie, dlaczego tylko w Szkocji? W polskim domu, nigdy nie rozbiłam żadnego. Małe i szybkie zakupy zrobione. A jak Wam idzie? Macie już wszystko czy tak jak ja, stopniowo skreślacie kolejne pozycje na liście? 















"Aneetine" to Blog, na którym jego Autorka porusza tematy związane z kosmetykami, gadżetami. Znajdziecie tu duuuużo zdjęć i odpowiednik serii, którą sama prowadzę, czyli "miesiąc w zdjęciach" (u mnie "Phone mix" (KLIK)), które Aneta lubi masowo robić. Polecam!



"W blasku marzeń" to miejsce w sieci, w którym znajdziemy mnóstwo inspirujących i motywujących tekstów oraz opinie Autorki na temat kosmetyków. Polecam, zobaczcie list do Św. Mikołaja, czyli post z serii #Blogmas2016, który stworzyła Dorota. Jej lista marzeń jest naprawdę fajna...a ja znowu chcę do mojej coś dopisać...😉 













Blog Patrycji "Maleńka bloguje", zawiera treści   dotyczące głównie kosmetyków i pielęgnacji, ale także coś o podróżach, kulinarnych wariacjach Autorki strony oraz kulturze. 




Weekend biegnie powoli. Mam nadzieję, że Wasze plany na te dwa, luźniejsze dni, realizują się tak, jak sobie zaplanowaliście! 
Pozdrawiam!




🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼


    

2 komentarze: