poniedziałek, 4 stycznia 2016

#Test 13: Ziaja maska oczyszczająca

Witam w Nowym Roku:)

Mam nadzieję, że będą w nim tylko miłe dni, tygodnie pełne działań i miesiące dające nam radochę i mnóstwo satysfakcji z realizacji naszych celów:)

Od lat walczę z moją cerą, która wydaje się być raz mieszana, raz tłusta z wypryskami. Jakiś czas temu znalazłam bardzo przydatne informacje na temat pielęgnacji tego typu skóry i muszę przyznać, że dość szybko zauważyłam konkretne efekty. 

W mojej łazience obowiązkowy jest jakiś delikatny kosmetyk myjący, następnie peeling i maska na twarz. 

Świetnie u mnie się sprawdziła "Maska oczyszczająca z zieloną glinką" marki Ziaja




Produkt należy do gamy "Ziaja PRO", a dokładnie do kosmetyków z programu oczyszczającego cerę tłustą i mieszaną. 




Producent twierdzi, że zadaniem maski jest oczyszczenie skóry, odblokowanie z zamknięciem porów, znormalizowanie pracy gruczołów łojowych. Czyli dokładnie wszystko co ja potrzebuję. 




Produkt stosowałam ok. 3 miesiące, regularnie dwa razy w tygodniu. Po nałożeniu na 10-15 minut, delikatnym masażu twarzy i zmyciu, mam uczucie jakby moja buzia była mega delikatna i milutka. Nie mam żadnego uczucia ściągnięcia, co również jest dla mnie ważne. Nie jestem do końca pewna czy to działanie maski czy innego kosmetyku, ale pory mojej skóry są znacznie mniejsze. Zakładam, że w jakiś stopniu maska Ziaji, miała w tym swój udział. 




Pojemność opakowania to 250 ml. Cena zależy od sklepu, waha się w granicach 25 zł. 
Produkt jest wydajny, spokojnie wystarcza na kilka miesięcy.

Zaczynam moje drugie opakowanie, jednak zastanawiam się nad czymś nowym i tu pytanie do Ciebie: czy coś możesz mi polecić? Może coś czego nie używałaś, a jesteś ciekawa działania? Na Twoje propozycje czekam w komentarzach.

Pozdrawiam,
   aga


*wpis niesponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz