sobota, 5 grudnia 2015

#4 Pomysły na prezenty




Hej:)

Niemal na wszystkich blogach i kanałach YT widziałam propozycje na prezenty pod Choinkę. Tym, którzy to pokazują zazdroszczę twórczości.. Zawsze mam olbrzymi problem. Staram się, aby zawsze zaskoczyć i sprawić obdarowanym jak najwięcej radości. Uwielbiam słyszeć "łał, skąd wiedziałaś?". Prawda jest taka, że nie wiedziałam.. Po prostu staram się Tych najbliższych słuchać. Tym sposobem wiem, że wkurza Go ten zegarek bo cały czas bateria.. Ten telefon, bo stary. A te nowe perfumy, co w październiku gdzieś wąchała.. 

Tak więc, to mój sposób już od wielu lat :) Słucham i wiem co potrzebują. A coś o czym mówili np. we wrześniu - pewnie nadal jest na czasie, ale nie kupili sobie bo może za drogie. A zazwyczaj bywa tak, że najnormalniej w świecie zapomnieli co mówili, chcieli kilka miesięcy wcześniej:)

Chyba takim standardem (zwłaszcza dla Dzieci) są słodycze. Dla Naszych Cioć - zestawy kosmetyków, dla Babci i często Taty - skarpety (w tym roku sama chciałabym z trzy pary:)). Jakie są wasze pomysły na prezenty? Może Ktoś ma jakiś szalony, zabawny, którym spełni czyjeś marzenie?

Zaczęłam przeglądać internet. Odwiedziłam kilka portali, sklepów internetowych. Mam pewne pomysły i inspiracje na prezenty. W ciągu najbliższych dni wszystko, co ciekawszego znalazłam, pojawi się w Szarym Blogmas. Zapraszam :)


Do jutra:)

   aga



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz