sobota, 26 grudnia 2015

#22 #23 #24 szał, brak czasu i problem z internetem..



Witam:)

Ostatnie kilka dni spędziłam w kuchni. Przygotowywałam potrawy na stół Wigilijny i Boże Narodzenie. Dlatego, że moja Rodzina uwielbia pierogi i uszka z barszczem czerwonym, te dania muszą być w największej ilości. Sporo czasu zajmuje przygotowanie ciasta, farszu i samo "lepienie" uszek i pierogów, robię to wszystko na dzień wcześniej, a potem tylko do zamrażalki. 








W tym roku przygotowuję wszystkie moje standardowe przysmaki wigilijne, ale pierwszy raz bezglutenowe. A właściwie to wszystko robię w dwóch opcjach: dla mnie bezglutenowej i Rodziny  - standardowej.

W domu mam więcej możliwości do dekorowania przestrzeni, ponieważ jest ona znacznie większa niż w moim szkockim mieszkaniu. 

Z racji tego, że choinki uwielbiam, mam ich kilka w całym domu:) Zestaw ozdób choinkowych kolekcjonowałam kilka lat, więc jest dość dużo tego wszystkiego. 







Powyżej złota choinka to prezent od Osoby, którą uwielbiam, która wie co lubię i potrafi mnie zaskoczyć:)

Zaległe posty mogę publikować dopiero teraz z racji małych problemów z internetem. Tak by się wydawało, że można wytrzymać a jednak internet uzależnia nieźle:) Byłam mocno zła, gdy nie mogłam kliknąć "opublikuj" :)
   

   aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz