środa, 2 grudnia 2015

#2 Blogmas





Uwielbiam wysyłać kartki na Boże Narodzenie :)
A Ty?

Od kilku lat, stawiam na takie nie ze sklepu, gotowe, ale robię je sama. Przede wszystkim sprawia mi to wiele radości, a często wiąże się także z dużym cięciem kosztów w "przedświątecznym szale":) Zdaję sobie doskonale sprawę, że SMS'y i e-mail'e znacząco wyparły tradycyjne kartki z praktyki, ale one wciąż są urocze i dają wiele radości Odbiorcy. A przecież o tą radość i pamięć o Innych chodzi w te święta.   

Jeśli masz Dzieci możesz im zaproponować wspólną zabawę (a może będziesz miała wieczór czy wieczorów kilka tylko dla siebie podczas gdy Pociechy będą dawały wodzę swojej wyobraźni?!). Jestem pewna, że pomogą i będą mogły posłać własnoręcznie zrobione kartki do dziadków, cioci i wujka lub ulubionej kuzynki, koleżanki. Poza tym taka wspólna zabawa buduje nasze więzi i wzmacnia nas, naszą Rodzinę. 

W tym roku postawiłam na coś naturalnego: kupiłam drewniane gwiazdki, zrobione z odpadków w stolarniach, pistolet z klejem na ciepło i papier (przypadkiem w UK w jednej z sieci supermarketów znalazłam gotowe kartki, w odpowiednim rozmiarze 15 szt za niecałego 1£).











Poniżej krótki instruktaż, o ile tak to można nazwać :) Pamiętajcie! Nasze kartki nie muszą być idealne. Jeśli coś jest przyklejone nie zbyt prosto, będzie to dodatkowy urok naszego dzieła.








Napisy przygotowałam na komputerze, wydrukowałam i przykleiłam. 

Poniżej zamieszczam kilka moich propozycji, może i Ciebie zainspirują?!

















Śmieję się, że jest to moja "kolekcja Gwiazdkowa  2015" :) 

Myślę, że początek grudnia to taki ostatni dzwonek na "produkcję" kartek świątecznych, bo przecież jeszcze musimy zanieść je na pocztę, skąd zostaną dostarczone. To trwa i nie ma prędkości światła jak SMS'y :) 

Jeśli Wy też robicie kartki chętnie je zobaczę. Jeśli wrzucacie zdjęcia na Instagram - oznaczcie mnie (agnieszka_ap) na zdjęciu :) Może do najfajnieszych propozycji poślę kartkę na Święta??

Udanego dnia:) 


    aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz