sobota, 12 grudnia 2015

#12 Dekoracje świąteczne cz.1





Ja nadal zachwycam się dekoracjami wokół.. Tak pięknie i kolorowo w domach i na zewnątrz nie mamy w żadnym innym miesiącu w roku. Wiele osób tylko czeka od kilku tygodni, żeby udekorować swój dom. Choinkę ubieram za kilka dni, ale już padłam ofiarom "dekorowania":) Wprawdzie wpis podzieliłam na dwie części, bo już coś zaczęłam, ale dam upust mojemu "nałogowi" dopiero na około 3 dni przed Świętami. A teraz tylko coś delikatnego. Taki mały przedsmak. 











W Szkocji wiele osób już samym początkiem grudnia ubiera choinki i rozkłada dekoracje w domach. W naszej polskiej Tradycji wygląda to nieco inaczej, chociaż już chyba nie wielu z Nas trzyma się tradycji i nie ubiera choinki w Wigilię rano, a chociaż ten dzień lub dwa wcześniej. Szkoci zaraz po Nowym Roku chowają dekorację. Starsi, trzymają się tradycji: 13 dni przed Wigilią i 13 dni po niej. U Nas to już inaczej wygląda. W moim rodzinnym domu zawsze choinka i cały "kram", stoi do końca stycznia/początku lutego. A u Ciebie? 

   aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz