piątek, 11 grudnia 2015

#11 Świąteczna Lista przebojów






""Last Christmas" :) jedna z moich ulubionych piosenek na Boże Narodzenie. 

Czy masz swoją ulubioną listę piosenek np. gdy Jesteś w kuchni i gotujesz lub pieczesz? Albo jak sprzątasz mieszkanie? 
Może to głupie, ale ja mam i zawsze przed świętami szykuję sobie taką listę utworów, które wprawiają mnie w dobry nastrój i dodają chęci do prac domowych. A oto i moja lista przebojów na aktualny sezon:

(Piosenka może niekoniecznie związana z tematem Świąt, ale melodia w refrenie kojarzy mi się z tym okresem w roku. Czy tylko mi?)

i tak przeglądam YT i znalazłam już coś gotowego:) Playlista z najfajniejszymi świątecznymi utworami -> LINK.   
Fajna kolekcja:) Zwłaszcza te nagrania wykonań sprzed kilkudziesięciu już lat.

Miłego słuchania:) 

   aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz