środa, 2 grudnia 2015

#1 grudnia 2015'


                                                                          



Święta już blisko :) ale w razie "w" gdyby Ktoś zapomniał, wystarczy, że wyjdzie na ulicę, nawet nie musimy wchodzić do sklepów, by zobaczyć cały świąteczny "staff", całe wystawy w czerwieniach i bielach, choinki, mikołaje itd. Ale od kiedy? Właśnie co roku widzimy to wszystko już początkiem listopada, a w tym roku w Szkocji już październiku widziałam pierwsze cuda w sklepach. Oczywiście od razu poogładałam, ale szybko uciekałam, bo chciałam to zostawić na pierwsze dni grudnia. 

Poniżej mam dla Was krótki filmik z mojej sklepowej wyprawy. U nas wygląda to tak samo. Mnóstwo ładnych świecących ozdób, krzyczących: weź nas! I jak się tu oprzec? Zazdroszczę Osobą, które są Minimalistami. Pracuję nad tym również i ja, ale z różnymi skutkami:) 




Tak to wygląda w Szkocji.

Pogoda śniegowo-deszczowa.. Ciekawa jestem czy będziemy mieli tu śnieg na Święta?

Samo takie chodzenie, nie muszę nic kupować, ale tylko nacieszyć oczy tymi pięknościami. Jak to wygląda u Was? Czy znaleźliście jakieś fajne wystawy sklepowe, ulice mieniące się od świątecznych światełek i dekoracji lub coś, czym watro się podzielić a nawiązuje do Świąt? Jestem ciekawa, więc jeśli masz ochotę podeślij zdjęcie, oznacz mnie na instagramie, chętnie zobaczę jak są przysrtojone Wasze miasta, miasteczka, wioski. 

Co u mnie? Wtorek :) czyli standardowy dzień w pracy i byle do piątku, żeby się wyspać :) 

   aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz