poniedziałek, 30 listopada 2015

Blogmas



Cześć!



Czas przed Świętami Bożego Narodzenia i same święta są niesamowitym czasem w ciągu roku. Z założenia uwielbiam lato i nie lubię jak jest zimno, ale Święta w czasie zimy rekompensują mi całe "zło" zimnych miesięcy. 



Po kilku latach obserwowania mnóstwa kanałów na YouTubie oraz blogów, zapragnęłam mieć i ja jakąś część internetu. I tak w tym roku zaczęłam pisać szarego bloga. Muszę przyznać, że to wciąga i uzależnia.



O tej porze roku lubię oglądać na wielu kanałach YT tzw. Vlogmas'y, czyli Vlogi z czasu poprzedzającego święta, jak i je same. Spotkałam się także z ich odpowiednikami na blogach i postanowiłam się skusić. Zaryzykuję i biorę się do dzieła!



Począwszy od jutra, tj. 1 grudnia 2015 roku, przez cały grudzień będą pojawiać się wpisy, ale nie tylko. Tematyka będzie zróżnicowana, ale krążąca wokół tego szczególnego czasu. Ponadto nadal każdy poniedziałek będą moje "szare" wpisy.



Mam nadzieję, że się Wam spodoba i będziecie tu wracać :D 



Zapraszam :)



     aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz