poniedziałek, 5 października 2015

Pędzle HAKURO





Cześć!
Od kilku dni jestem w posiadaniu pędzli do makijażu Firmy "Hakuro". Moje testowanie dopiero zaczynam, ale podkreślam, że będzie to testowanie i ich ocena, z punktu widzenia totalnego początkującego. 
Dotychczas miałam tylko dwa pędzle do makijażu. Jeden "do pudru", za który zapłaciłam chyba 2 zł, a był w jakimś chińskim komplecie:) Drugi mam blisko rok i używam do nakładania podkładu lub rozcierania korektora. Jest to pędzel, a w zasadzie dwa pędzle w jednym. Z jednej strony większy, z drugiej mniejszy, bardziej precyzyjny. Może wrzucę jego zdjęcie na mojego instagram'a to zobaczycie co mam na myśli (instagram). 
Jak większość kobiet lubię się "wyszykować":) Lubię się umalować, niestety nigdy nie miałam zbytnio czym, a wiadomo jakie są pędzelki w zestawach z różnymi kosmetykami. Od dłuższego czasu szukałam czegoś, ale nie znam się zbytnio na rzeczy.. Przeczytałam połowę internetu i kupiłam. 
Opinie są różne, jedne pochlebne, inne nie. Co dodatkowo nie pomagało i odwlekało moją decyzję. Dodatkowym problemem jest cena, ponieważ wiadomo, że takie pędzle nie należą do tanich. Jednak mam nadzieję, że posłużą mi długo. 
Zdecydowałam się na zestaw 9 pędzli. Nie miałam w zasadzie nic i trudno się zdecydować na coś konkretnego, a potrzebuję pędzle do kompleksowego makijażu twarzy i oczu. Mój zestaw kupiłam w sklepie internetowym mintishop. Sklep polecam! Szybka wysyłka, bez żadnego problemu, a dodatkowo do zamówienia dostałam 3 extra kosmetyki i słodkości:) 




Zestaw zawiera: 



H55, H24, H50S, H22, H77, H70, H80, H60, H85.


H55 - Pędzel z włosia syntetycznego przeznaczony do nakładania pudrów sypkich, produktów brązujących, a także mineralnych. 




Włosie H55 jest bardzo miękkie i przyjemne. 




H24 - włosie syntetyczne, służy głównie do modelowania twarzy przy użyciu bronzerów, pudrów, do nakładania różu, rozświetlacza.




Jego włosie jest ścięte pod kątem, co wydaje mi się będzie dużym ułatwieniem przy konturowaniu twarzy.




H50s - włosie syntetyczne. Jest mniejszą wersją H50, ale myślę, że będzie bardziej precyzyjny.




Włosie tutaj jest ścięte na płasko. Sprawdzałam i idealnie  nadaje się do nakładania płynnych kosmetyków typu podkład czy korektor. 




H22 - pędzel do nakładania kosmetyków na okolice oczu (korektora lub pudru). Czytałam, że również dobrze sprawdza się do rozświetlacza, sprawdzimy (ale najpierw muszę takowy sobie sprawić, możecie coś polecić? Którym nie zrobię sobie krzywdy?).




Włosie tutaj jest miękkie i gęste, także syntetyczne.




H77 - pędzel przeznaczony do makijażu oczu, a konkretnie do rozcierania granic między kolorami. Doszukałam się informacji, że niektóre profesjonalistki używają go do rozprowadzania korektora w trudno dostępnych miejscach twarzy, w okolicach oczu. 



Jego włosie jest naturalne i przyjemne.  




H70 - pędzel do cieni, zarówno sypkich jak i prasowanych.  




Włosie naturalne, zaokrąglone. 



H80 - pędzel do makijażu precyzyjnego oka, zwłaszcza w kąciku i zewnętrznej części. 




Naturalne włosie w kształcie kulki.




H60 - głównie jest wykorzystywany do płynnych korektorów, np. do tuszowania małych niedoskonałości. 




H85 - przeznaczony do eyelinera, brwi, kreski na linii wodnej oka. 




Włosie syntetyczne, przycięte na skos. 






To wszystkie. Teraz zaczynam moje testowanie. Jeśli macie, jakieś z nich, dajcie znać jak się sprawdzają? Jak je czyścicie? Ja nadal zgłębiam temat i wiele mam do nadrobienia.

Myślę, że końcem roku pojawi się tu moja pełna ocena, opinia na temat "Hakuro". Sama jestem mocno ciekawa, jak się to u mnie sprawdzi?!

Pozdrawiam!

aga



*wpis niesponsorowany



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz