poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Nike dual Fusion TR 3

Kolejne buty w kolekcji:) 

Kiedyś już pisałam o mojej "miłości" do butów sportowych firmy Nike. Moje dotychczasowe miałam już kilka lat i trochę je zdarłam.. Zwłaszcza w ostatnim roku dość często, niemal codziennie, miałam je na nogach. Nie nadają się już na deszczową pogodę, przemakają. Około dwa miesiące temu zaczęłam szukać nowych. 
Teraz można kupić obuwie sportowe naprawdę w pięknych kolorach. Nawet podobają mi się takie kolorowe, ale jak już jakieś przymierzałam to nie pasowało mi to na mojej stopie.. Jakoś dziwnie.. Może za bardzo przyzwyczaiłam się do czerni.. Myślałam również o kolorze szarym (w końcu go lubię:)), ale nie znalazłam odpowiedniego modelu w moim rozmiarze. Ostatecznie stanęło na czarno-szarych z akcentem różu. Z założenia za tym ostatnim nie przepadam, ale aktualnie jakoś mniej:) 

A oto, co wybrałam:



Nike Dual Fusion TR 3 Ladies Trainers. Link do sklepu: Sports Direct. Można wybrać z pośród kilku kolorów.

 





Cena to ok. 220 zł. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to mało, ale Ktoś kiedyś powiedział mi: "na butach i szczoteczce do zębów nie powinno się oszczędzać, mamy je tylko jedne" - i miał rację. Zweryfikowałam to i swoje już wycierpiałam przez niewygodne, ale ładne, buty. 




Buty są naprawdę wygodne. Podeszwa z super nowoczesną technologią, dająca wsparcie dla całej stopy. Między "starymi", a "nowymi" czuję dużą różnicę. Po kilku wędrówkach z czystym sercem mogę polecić. 





Czy Ktoś w Was również ma podobny problem z zbyt mocnym przyzwyczajaniem się do kolorów i potem ciężko Wam kupić coś innego, bo dziwnie się w tym czujecie?

aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz