poniedziałek, 11 maja 2015

Polecam

Cześć!

W dzisiejszych czasach, gdy niemal każdy z nas ma dostęp do internetu w pracy, domu i w zasadzie wszedzie z naszymi przeróżnymi urządzeniami mobilnymi, mamy dostęp do naszych ulubionych portali, stron, YouTube.

Dziś chcę polecić blogi i kanały na YT, ktore skradły moje serce. Tematyka jest bardzo zróżnicowana. Jestem kobietą więc zacznę od tych skupiających się na pielęgnacji naszej urody. Mam dom, dlatego nie omijam i tych tematów. Mam w domu Faceta, więc lubię samochody. Mam telefon, laptopa - jestem "gadżeciara"☺

Z przeglądu YT polecam dziś kanały, które dają mi niesamowitą porcję optymizmu i często zwracają uwagę na aspekty, o których nie miałam pojęcia. 

Pierwszą moją Ulubienicą jest Nissiax83. Aga prowadzi nie tylko ten kanał, ale również pisze bloga. Dzieli się z nami wszystkim co najlepsze w sferze kosmetologii, zdrowego trybu życia. Ta Dziewczyna bardzo mnie motywuje.

Kolejną niesamowitą Osobą jest FlorenceBeauty. Prowadzi kanał i bloga. Dziękuje Jej za polecanie kilku niesamowitych produktów i marek, które często mnie ratują☺

Od kilku już lat śledzę Lauretino. Blog o aranżacji. Niesamowite wyczucie smaku, powiew skandynawii i piękny styl vintage. Pokochałam wnętrza, które u siebie pokazuje.

Z serii moto kanałów śledzę kilka, ale największym ulubieńcem jest dla mnie AutoCentrum. Zachar i jego testy samochodów. Przez Niego totalnie inaczej patrzę na samochody niż kilka lat temu. Świetna robota!

W moich ulubieńcach dziś musi się również pojawić kanał Roberta Nawrowskiego. Telefony, aparaty i inne cuda techniki. Fajne spostrzeżenia rozwieją wątpliwości i pomogą znaleźć to, co szukamy.

Wszyscy robią coś z pasją. Zarażają Swoim optymizmem. Świetna robota.

Gorąco polecam na cały tydzień!!

aga






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz