poniedziałek, 4 maja 2015

Pielęgnacja stóp i ciała

Cześć!

W tym tygodniu trochę o pielęgnacji stóp. Temat mocno na czasie, bo lato już blisko:) Szukałam już długo czegoś nowego. Potrzebuję kosmetyk, który dobrze nawilży stopy, ale nie będę czuć tłustego efektu. Od dwóch lat używałam jeden krem z Avon'u z serii "Planet Spa". Fajny i nadal lubię, ale zapach dość intensywny zaczyna mnie drażnić. 


Nowość jaką kupiłam ostatnio jest ze sklepu Holland and Barrett. Sklep jest bardzo popularny w Szkocji, zresztą chyba w całej UK. Jest z założenia ze zdrową żywnością, suplementami i organicznymi kosmetykami, chociaż nie należy do tanich, ale można dość często "wyrwać" coś naprawdę dobrego w super cenie.

Oglądałam, chodziłam, myślałam i w końcu się zdecydowałam na Scrub do stóp i krem do stóp (link powyżej) z miodu Manuka z serii "Dr Organic". Skład jest naprawdę dobry. Używam już trzeci dzień. Po pierwszym zastosowaniu już widziałam efekty. Skóra jest mięciutka. Mimo, iż testy są w trakcie już mogę powiedzieć --> Super! Koszt zestawu poniżej to ok. 65 zł, Nie mało w porównaniu do tego co używałam dotychczas, ale mam nadzieję, że było warto. 


Dbając o stopy musimy wiedzieć, że po umyciu i użyciu wszystkich peelingów, gdy suszymy nasze stopy należy zrobić to dokładnie. Wycieramy do sucha zwłaszcza między palcami. Gdy wcieramy w stopy krem, należy omijać również palce. Ponieważ w miejscach ciepłych i wilgotnych łatwo rozwijają się grzyby. Ważne by zapobiegać. O nasze stopy dbamy nie tylko przed "sezonem na sandały", lecz cały rok.  


Kolejną nowością jest u mnie peeling i płyn pod prysznic z nowej serii Fuji Green Tea ze sklepu "Body Shop".



Zapach jest bardzo przyjemny. Uwielbiam ich balsamy i masła do ciała, bo dają mojej skórze super nawilżenie. Staram się "wysmarować" całe ciałko co drugi dzień. Jest to efekt mojego ukrytego lenia:) 





Cena tych dwóch produktów: ok.70 zł (w ramach promocji!).

Pozdrawiam :)

aga



/Post nie jest sponsorowany. Produkty przedstawione zakupiłam za własne pieniądze./






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz